Valborg

Ja nu var det halvlek i fotbollen så nu ska jag passa på att optimera min tid. Har ju inte bloggat på en vecka och har varit ledig i helgen så min enda tid att uppdatera var exakt nu;)
Well så kan det gå.
Ovanligt att jag kollar på fotboll. Ännu mer häpnadsväckande är att jag faktiskt spelat på matchen!!
Så nu är det skärpning Arsenal!

I torsdags var det som bekant Valborgsmässoafton och då slog jag och Daniel på stora festtrumman.
Alla våra närmaste var inbjudna till inflyttningfest, med grillning spel och lekar.
Tanken var från börja att det skulle bli lite lättsam grill och lite trevligheter, men det var så roligt att förbereda att det blev tre-rätters, femkamp, tända ljus och vita dukar...
Det blev en hejdundrande fest och jag är så lycklig över alla fina människor vi har i vår närhet Ni är fantasiska!



Älskling håller på att öppna ostron...not my cup of tea. Kanske något man lär sig gilla?
Det var i alla fall god champagne! Mycket!



Jag lägger en sista hand vid dukningen som blev fantastikt fin. Well done love!



Boule var en av grenarna i femkampen:)



Middagen var, om jag får säga det själv, mycket lyckad. Är ingen mästare på att grilla så det fick D ta hand om. Jag fixade potatissallad och vanlig grönsallad.

Och än en gång, tack alla underbara för att ni ville komma! Det var en fantastisk kväll!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

ååh ser helt underbart mysigt ut! hoppas det blir fler tillfällen som även jag kan medverka vid :)

2009-05-06 @ 02:41:29
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Cathrine

kan vara nån sån halvt inplanerad ja.. men det är top secret än så länge och endast i planeringsstadiet ;) Kramkram

2009-05-06 @ 10:23:01
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ni hade gjort ett kanon jobb, som jah har sagt hur många gånger som helst. Helt tagen.. Hur underbart trevlig som helst! =)

2009-05-06 @ 22:56:05
URL: http://fijaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test