Snart är det jul!

Kan knappt förstå hur fort tiden gått. Den bara susar förbi.
Förra året var jag inte ett dugg sugen på att ta fram julpynt och göra julfint här hemma. Fint ville jag gärna göra men pyntet fick inte komma till sin rätt. Inte så konstigt eftersom vi hållit på med renoveringen av lägenheten hela sommaren och var precis klara med badrummet så lusten att slänga fram en massa pynt som snart skulle plockas bort. Men i år är läget ett helt annat. Här ska mysas och pyntas till fullo!



Men först av allt ska det styras någon form av julmys här hemma med glögg och paketspel och allt som hör till. Så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Mojje

jag har utmanat dig i min blogg =)

2009-11-28 @ 19:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test