Lucky me.



Igår var det lediga tisdagen. Det var längesedan vi var lediga en tisdag.
Som ni vet var det världens kanon väder! Härligt!
Lunch på balkongen och sedan promenad mot stan... Mysigt med lite lunch shopping. Älskling köpte en super fin tröja till mig. Lucky me!
Den är så himla mjuk och skön och jag bara längtar tills det ska bli riktigt kalt ute.

Idag har det varit en vanlig dag på jobbet. Rullar på...och imorgon är jag ledig. Igen. Gillar inte mitt nya slappa schema. Skulle hellre jobba heltid.
Well, man kan inte få allt här i världen.
Jag får ta vara på min lediga dag istället.

So long...nu ska jag titta på finalen i So you think you can dance.

Hej hej!


Kommentarer
Postat av: moonzanna

Sv: ååå tusen tack ! Ja jag är riktigt nöjd =)

2009-09-02 @ 21:48:22
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Saraicg

Härligt fin blogg! :) // Saraicg

2009-09-05 @ 13:58:12
URL: http://saraicg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test