Yey!

Middagen står snart på bordet och jag är bara så hungrig!
Igår blev det världens utgång utan att det var det som var tanken...Som vanligt, oväntat är bäst! Meningen var att vi skulle ha en trevlig kväll med bowling, mat och öl och bara umgås. Men pågrund av vissa omständigheter (!?) trillade shotsbrickor in och utekvällen gick av stapeln.
Ett par timmar dans, ett antal drinkar och ett gäng kändisar senare trillade jag in på Alvastran runt fyra...
När jag vaknade i morse kände jag lätt ångest över konto utdrag och bakishet, men till min stora förvåning mådde jag prima!
Jag kände mig som vilken morgon som helst efter en god natts sömn...märkligt.

Well det är ju bara att tack för det.
Nu ska jag ta och duka och fix middagen fördigt.

Chingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test