Hundra år senare...

Gud vad jag har slarvat med mitt bloggande och uppdateringar överlag. Inte för att det kanske är jätte intressant , men lite kul är det ändå.
Hur som helst så har det varit lite mycket jobb, trasiga datorer och mobilkameror på vift...vilket gjort det svårt att uppdatera bloggen i tid och otid som sig bör. Men jag ska försöka att skärpa mig.

Nu sitter jag i alla fall ute i Skebo och har precis vaknat upp och insett att; Biff Wellington är den bästa medicinen mot magkatarr...
Det var nog bland det absolut godaste jag har ätit!
LOVE IT!
Så att efter inte ätit mer än 3 cheeseburgare på 36 timmar, trycker jag igårkväll en nyårs meny och hela magproblemet är löst. Ett mirakel har skett!

Anyway. Nu ska jag ta tag i dagen. Lite friskluft och frukost så kommer jag vara på topp.


Daniel har köpt en ny plånbok...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test