Peppad!

Jag är så himla peppad inför lördag då Daniel, Björn och Sndreas ska ha sin mastodont 30-år fest! Ska verkligen bli sjukt kul.
Just nu sitter jag och pysslar lite med en grej inför den kvällen och jag tror nog att det kommer bli bra.
Tur att man är ledig onsdag och torsdag så man har tiden på sig att fixa i ordning en del.
Måste dessutom byta dagkedja på min klänning...:S vet inte riktigt hur det ska gå men det är bara att hålla tummarna för annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra...



Allt känns som att det ordnar sig när man lyssnar på bästa bästa detektivbyrån.
Så då gör det nog säkert det.

Hur som helst är jag sjukt peppad!

Kommentarer
Postat av: Louise

Vill bara säga att din design är sjuukt snygg! :)

2010-11-05 @ 17:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test