Hutlöst med styckpris citroner!


Puh...Förkyld och stukad fot. Jag känner mig extra liten och tycker lite extra synd om mig själv. Men bara en gnutta just nu.
Sjukt bra dag på jobbet. Trodde det ett tag skulle gå åt skogen eftersom vi konstant är underbemannade, men tack vare underbara och flinka kollegor rådde vi hem dagen trots allt.

Dagens skratt kom efter att en arg äldre herre förfasat sig över det faktum att vi har styck pris på vissa grönsaker och den oro och besvikelse han kände över att inte kunna hinna först till disken för att kunna plocka de största och finaste citronerna och därför få det absolut bästa kilopriset...

I-landsproblem...

Välkommen tillbaka till bloggen mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test