Mitt nya vackra jag.

Fredagsmys!
Tänkte att jag skulle ha en riktigt lugn kväll i min ensamhet och bara ha det gott, men det är inte så himla lätt...
Äter som sagt hellre gröt tillsammans eller oxfilé ensam. Min älskade mr D är i Oslo och jobbar så gräsänkan får klara sig själv...


Ska väl gå det med...jag har ju mr Grill och fröken Holiday att hänga med:)




Höll precis på att glömma den verkliga anledningen till inlägget.
Äntligen har jag dragit igång på nytt med en syssla jag brinner för. (Det är inte för inte som jag kallas för fröken smörj...)
Mitt favoritmärke inom kategorin hudvård är helt klart Mary Kay!
Och det har den bästa möjligheten man kan tänka sig att få både använda och dela med sig av dess härliga produkter! Nu är jag alltså tillbaka på banan som hudvårdskonsult och inbokandet av hudvårdsklasser är i full gång.

Så är du sugen att få prova på fantastiska produkter i mysig miljö tillsammans med dina vänner så slår du mig en signal direkt.
Eller du kanske är sugen på att skapa en ny karriär, ha ett extra jobba med god förtjänst eller bara ägna dig åt något du gillar och få till en guldkant i livet?


Som jag sa; jag är bara ett samtal eller mail bort!

Adios amigos! och trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test