Vad gör jag nu?

Vad tråkigt det e att vara sjukskriven när man inte känner sig direkt sjuk. Har "bara" ont i ryggen, det hade varit lättare om man hade feber och kunde sova bort tiden. Men nu e jag super utvilad och har kollat på typ alla filmer av värde i min lilla samling, läst klart två böcker, badat katterna och suttit en hel del på balkongen.
Nu ska jag inte klaga ver att jag mår för bra, men det e trist att vara pigg och vilja göra saker och inte riktigt kunna. Men nu börjar jag faktiskt att må bättre, inte lika ont, så på fredag är det jobbet som gäller igen:)
En kort dag, 6-14, så det ska nog inte vara några problem.

I helgen väntar en liten mini semester. Ska bli super kul.
Destination: HEMLIGT

Hoppas solen väljer att skina på oss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test