VÅR!

Nu är det nog vår på riktigt i alla fall!
Det är ju hur härligt väder som helst ute. Hela dagen har tillbringats utom hus med picknick i Berg. Jätte härligt!
Hoppas att man har fått lite färg bara så man börjar se lite piggare ut:)
Nu ska jag ta mig an och städa the appartment så jag kan visa upp den med stolthet om en timme eller två då det kommer spekulanbter och ska titta på den...Hoppas att de blir lika förälskade som jag blev första gången jag såg den:)
Men det gör fortfarande ont i mitt hjärta när jag tänker på att dagarna här på Valhallagatan är ränkade...snyft...:(
Men men...

Igår var det kalas på Örat. Emma fyllde 25 och bjöd till orientalisk fest med supergod mat och magdans. Magdans är verkligen hur häftigt som helst. Var dock inte i topp form och avslutade min kväll runt tolvslaget.
Kändes jätte skönt imorse då jag var pigg och kry då bror ringde vid halv tio. Då var det upp och hoppa och på med träningskläderna. Rask promenad á 60 minuter innan frukost.
Har mördande träningsvärk i mina armar så en promenad fick räcka. 

En ledig dag återstår...Imorgon väntar bosses glass och grill hos Mammi. Härligt!
Hoppas solen skiner på oss även då!

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test