Orangerosa

Fika och shopping igår med Liza, Sofia och Pernilla. Det  var så längesedan vi bara satt och snackade skit ihop. Eller rättare sagt sedan jag var med, har varit både bortrest och sjuk och missat mina vänner en del.
Men nu är jag tillbaka och det var så roligt att se er igen tjejer:)

Är förövrigt helt såld på två färger nu till hösten...Rosa och Orange
Köpte ett så himla fint nagellack på make up store, det blev ett illrosa som jag bara vill äta upp. Det kommer att användas flitigt i höstmörkret!

Även en orange/rosa scarf och ett rosa linne inhandlades, så man skulle kunna säga att jag snöat in mig på dessa färger.
Men jag blir bara så glad när jag ser dem.
Höst mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test