Snökaos?

Burr burr, nu är vintern här om än lite slaskig....



Jo tack, jag märkte detta i morse när jag i all hast kastade mig ut till min cykel iklädd sneakers på fossingarna. Burr! Tårna frös till små iskuber.
Det var heller inte så lätt att cykla till jobbet. Slirigt värre, men det får ränkas som morgonens motion:)
Nu kommer det förhoppningsvis att vara lite ljusare en dag eller två som jag längtat efter så, om det inte töar bort under dagen vill säga. Det finns ju viss risk för det. Snön som faller just nu är ju inte direkt krispig.
Men det är väl vad vi har att vänta framöver...

Hoppas att inte väglaget är allt för dåligt i eftermiddag då D och R ska bege sig till Estocolmo på Elton John konsert i Globen.
Kul kul! Är inte något jätte fan av Elton men det brukar alltid vara kul att se en så stor artist.
Hoppas ni får en toppen kväll muchachos!

Själv tänkte jag hänga på gymet. Mitt favvo pass, oh yes indeed:) Bodyjam!
Ska bli riktigt gött, ska nog passa på att unna mig en sol också!

Nu... FRUKOST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test