Äntligen måndag!

Som alltid annars känns det härligt att det är måndag. Att man får avsluta ännu en påfrestande ledighelg...
Jag så himla gärna legat kvar i sängen ett par timmar till. Eller varför inte hela dagen.
Trött, trött, trött....




Hur som helst har helgen varit toppen.
Fredagsmys hemma hos mamma.
Och lördag tillbringades först hemma hos Ds farmor och farfar för att fira farmors födelsedag. Smarrig smörgåstårta. Mums! Smörgåstårta borde man äta oftare:)
Sen var det bara att skynda hem för att förbereda kalas hemma hos oss.
Jag hade verkligen en kanon kväll, tack alla ni som kom. Ni förgyllde min kväll!


Nu måste jag återgå till arbetet. Jag kom precis tillbaka från ett litet gästspel på ICA Maxi. Toppen roligt att komma tillbaka och jobba lite tillsammans med mina gamla vänner.
Man kan lugnt säga att det mesta var sig likt. Kul att vara tillbaka, men jag känner definitivt att det var rätt beslut att byta arbetsplats. Klart att man ibland längtar tillbaka, men som sagt...ombyte förnöjer.

Back to work...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du fyller väl i veckab va? Så ja inte skäms sominte säger grattis?

Hahahahaha

Hoppas ni hade de himlarns skoj.

kram

2008-10-13 @ 11:18:51
URL: http://johannamh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test