"Gud så skönt att vara hemma"

Pensionärerna på Fortet har återvänt efter ett dygn på resa.

Vi har haft en härlig och fullspäckad helg som alltid när det är tjejmil.
Vi anlände tidigare än vi brukar för att hinna med lite shopping. Jag skulle inte handla nåt hade jag bestämt men det slutade med att jag handlade mest ...Inte helt oväntat...och definitivt inte enligt budget:)
Sedan bar det av mot middag och lite tid att leka av sig på Grönan.
Jag har verkligen sett fram emot den här helgen och blev så himla besviken i början på veckan då jag var super fökyld och bättre blev det ju inte när jag var tvungen att vara hemma torsdag och fredag...

Nu med facit i hand är jag mer än nöjd...
Lagom trött och med medalj i hand efter oväntat lyckat lopp kan jag bara konstatera att helgen blev riktigt lyckat.
Tack min älskade familj för att ni finns!


Ett livsbejakande ögonblick innan en tur i...Inzane!!


Ostkakan. Jag äter ostkaka en gång om året och det är efter en genomförd tjejmil. Man riktigt längtar vid 8 km.
Måste medge att jag ser lite medfaren ut.


En tapper skara. Igår kunde man trott att vi inte skulle ta oss runt överhuvudtaget. Hosta, magproblem, skoskav och ett misstänkt diskbråck...
Men vi tog oss alla runt på förvånansvärt kort tid.
En eloge till oss!!


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Awesome Jenny!

2009-08-30 @ 21:31:40
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Frida

Fin blogg :)

2009-08-31 @ 10:54:02
URL: http://fridafritzon.blogg.se/
Postat av: Jenny

Thanks Cath!

2009-08-31 @ 19:08:27
URL: http://jennyliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test