Shape up!

Det är ju trots allt nytt år så det är dags igen för de årliga nyårslöftena som kommer att brytas inom de närmsta månaderna (eller?)
Själv har jag bojkottat allt vad nyårslöften heter. Man blir bara besviken själv. Det är lätt att lova att man ska göra saker "imorgon". Men för att citera min mormor, som hade rätt i mångt och mycket, "en annan dags kaka blir sällan bakad"
Med det sagt är det ju inte försent att göra en förändring inför det nya året.

Själv hade jag tänkt hålla igång min träning som jag var så flitig med innan jul och det tror jag också att jag kommer att lyckas med.
Hittade en annan "realistisk lista" över saker du kan göra för att pigga upp dig inför och under 2009.
No big deal, och mycket lättsam att följa:)

Mitt hetaste skönhetstips idag är...(haha! har nog aldrig gett ett skönhetstips förut..)

Thank god... utan den hade min nos trillat av för längesedan.
Fnasig och narig och torr efter åtskilliga nys och fräs-attacker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

alla borde ha en burk Nivea hemma och speciellt under vintern:)

2009-01-14 @ 17:20:05
URL: http://detox.mikaelsvelander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test