Vad hände med I-landsproblemen?

Uppföljning av bortglömd(?) kategori.

Jag mot slutet av året sket (ursäkta ordvalet...)jag i att grubbla över 
minor issues och helt enkelt bara ägna mig åt bra och roliga saker.
Hela grejen med i-landsproblemen är ju att det ska vara vardagliga banaliteter som egentligen inte ens borde ha rätten att ta upp plats som ett problem, men som faktum är gör det och därför bör(?) diskuteras i offentliga rum. Små petitesser som för vissa (oftast jag) uppfattas som enormt mycket större än vad de verkligen är, och som det krävs enorma kraft ansträngningr för att bli väck med.
Hur kommer det sig att jag slutade följa upp dessa företeelser?
Kanske att jag hade bättre saker för mig?
Eller hade jag kanske rent av riktiga problem att bekymmra mig över?

Hur som helst så kommer dessa små livets stenar i min sko säkerligen återkomma och då kommet jag gladeligen dra dem inför rätta här och älta om dem som om jordens undergång var närstående.
Tills dess får ni stå ut med att jag skriver om roliga saker och riktiga problem som jag stöter på.



Ching♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test