Clear as hotdog water!

Idag är det våffeldagen och vad ska man göra då?
ÄTA VÅFFLOR! så klart.
Kom precis hem från jobbet och ska bara ta en dusch och svida om, sen bär det av hem till Barilla för våffelfika. Det ska bli mysigt eftersom det var riktigt länge sedan vi sågs. Eller sågs och sågs....umgicks.

Annars tycker jag att läget i livet verkar vara under kontroll. Oerhört skönt att komma hem till en städa lägenhet och bara känna hur gott det doftar och veta att alla rentvättade kläder ligger prydligt vikta i garderoben.
Ett poäng till mig!



Yummi yummi!
Längtar till våfflorna...

Ha en skön kväll för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Kristin

våffel dagen?

Postat av: Jenny

Ja jag ska bättra mig på särskrivningarna kära Kristin:) Slarv slarv...

2009-03-25 @ 21:38:37
Postat av: Cathrine

yum! våfflor är nåt att sakna här. käka några för mig oxå ;)

2009-03-26 @ 11:23:02
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test