Rätt par vann?

Ja det är klart! Så himla roligt att han vann och det kunde man verkligen inte tro i början av säsongen av Let's dance.
Magnus och Annika var verkligen värdiga vinnare:)
Annika som varit i tre finaler och inte riktigt nått enda fram var verkligen värd att knipa förstapriset och den vackra glasskon.

Let's dance är avgjort - Magnus Samuelsson vann! Foto: Daniel Ohlsson/TV4
                                                                                                            Bild: TV4

Men jag måste säga att Lailas och Tobias showdance var grym. Gåshud hela vägen och inte ett öga var torrt...
Man kan tro att Laila inte gjort annat än dansat...Mycket imponerande!
Även de var klart värdiga vinnare.
Två helt grymma danspar...




Så nu har jag fått vara lite Let's dance nörd en stund:)

Annars är det rätt skönt att vara ledig idag och inte ligga och sova såhär dags. Frulle står på bordet och jag ska bege mig till Lambo och käka lunch med familjen lite senare. Det har inte blivit så mycket familj den senaste tiden då jag i princip bott på jobbet.
Men det är ju en övergående fas och jag tror att det kommer bli bra när vi får rutin på scheman och arbetspass.

Ikväll är det Me and Fisen och ett (...eller flera) glas vin som gäller. Det ska bli mysigt:)  Håller tummarna att Alex och Anna tittar förbi. Det vore trevlig.

Så nu mina kära vänner...får ni ha en riktigt skön lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test