Vardagen är tillbaka...men vad gör det?

Jaha då var man tillbaka efter en fantastisk weekend i London.
Det bästa födelsedagspresenten ever! Men man känner att tre heldagar i en storstad knappt räcker till... Man skulle vilja hinna så mycket mer.
Ändå kan jag känna att London tarmen blev ganska mättad ändå. Shopping, sevärdheter, Gaucho-grill, musical, fotboll och en hel del fest...
Med pundet lägre än på många år var det svårt att hålla i plånboken. Det blev en hel del inhandlat(känner dock att jag skulle köpt mer och fler av allt...) så väskan var tung vid incheckning för hemresan.

I fredags, på  min födelsedag, hade Daniel bokat bord på Gaucho. En Argentinsk restaurang som hade grymt gott kött...mmm!
Och efter middagen rumlade vi vidare mot musical...Chicago! Woho! Äntligen fick jag se min efterlängtade musical! Den föll även herrn i smaken;)
Och på lördagen var det Daniels dag. Då väntade fotboll på Emirates Stadium...Arsenal-Birmingham. Grymt! Fantastiskt att få se engelsk fotboll på riktigt! Sen att det i övrigt var ett väldigt händelserikt besök med skumma biljett köp, kameraövervakning och vakter gör det hela mycket mer intressant:)

Jag är så lyckligt lottad och jag känner fortfarande pirr i magen fast att jag varit hemma i tre dagar.
Det här kommer jag leva på ett bra tag:)


Morgon tröttisar i klassisk "på väg"- bild.




Snygging vid klassisk telefonkiosk.


ett av mina shoppingfynd!


Natt rummel...

Fler bilder finns på Facebook mina vänner...

Puss på er! Kärlek till alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test