Suck...

Fan vad jag blir irriterad på att jag är sjuk på olika sätt hela tiden. Är det inte det ena så är det det andra...Skit alltså!
Igår fick jag gå från jobbet med konstaterandet att jag har drabbats av kristallsjukan. Det suger verkligen. En godartad rubbning av balansen. Det känns ungefär som att man är aspackad och alldeles snurrig i huvudet, bortsett från att du inte har ett dugg roligt!
Så det var bara att krypa ner i sängen resten av dagen.
Svaret på frågan om hur länge det kan sitta i, sa tjejen på sjukvårdupplysningen att det kan hålla i sig i flera veckor(!!) Jätte roligt!
Dock inte så intensivt hela tiden men ändå...
Idag har det i alla fall känts lite bättre. Har grejjat lite med bloggar och annat och målat en tavla:)

Att måla gör mig både lite gladare och piggare!



Vet inte riktigt vad jag ska hitta på resten av dagen men det blir säkert en tavla till... Det känns som man ska passa på när man har ångan uppe!

På återseeende!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Åtminstone en sjukdom med ett fint namn..? Aldrig hört talats om den, låter jättetrist, hoppas du blir bättre snart. Men kreativiteten är det inget fel på iaf :)!

2010-05-13 @ 18:24:31
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Saraicg

Härliga färger :)

2010-05-25 @ 18:32:13
URL: http://saraicg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test