My darling appartment...

Insåg precis hur mycket jag kommer att sakna min pärla till lägenhet...
Har precis visat den för ett par vänner som var intresserade och insåg när de gått att jag att jag kommer att sakna den något enormt.
Men det var dax att gå vidare i livet, göra något nytt och ta ett steg framåt. Är dock ytterst tveksam om jag någonsin kommer stöta på en lägenhet som denna.

Tack för den tid som varit!
Jag älskar dig lägenheten!

image110






En lägenhet som jag trivts super bra i och kommer att sakna.
Flyttar så snart det går och hoppas  att jag kommer att trivas lika bra i nästa. Kommer kännas toppen att man faktiskt äger hemmet man bor i. Allt jag gör med lägenheten kommer att gagna mig. Vilket projekt jag har framför mig...
Skräckblandad förtjusning minst sagt!!

Så fort jag får tillgång till den nya så blir det minsann flytta av! I helgen är jag ledig så då skall all gammal bråte bort, stor röj på gång.
Allt som inte lämnat förrådets lugna vrå de senaste två åren får stryka på foten. Basta!

Hej så länge!

Må LHC vinna ikväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test