Kurbits och hockey

God morgon.
Igår fanns det ingen tid för uppdatering. Gick ner på stan efter jobbet för att fixa en nagel som spruckit och efter det kilade jag hem och åt lite mat. Hann typ bara nudda soffan med rumpan innan D frågade om vi skulle på hockey.
Hockey två gånger på en vecka. Vad i hela friden har det tagit åt mig? Men det är faktiskt riktigt roligt:)
LHC förlorade tyvärr igår men det var ändå en trevlig kväll.



Har även lärt mig ett nytt ord...kurbits. Fattar inte att det gått mig förbi.
"Kurbits är en dekorativ målarkonst från dalarna med en särpräglad blom dekor..."Mönstret som finns på dalahästar. Jag som älskar dalahästar...
Well well...man kan inte veta allt här i världen. Nu vet jag ju det här i alla fall.

Back to work...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test