Ja jag lever fortfarande.

Man kan ju undra när det inte sker några udate at all.
Men jag har haft lite mycket för mig och inte känt att jag haft varken tid eller intresse eller för den delen något att skriva.

Ikväll väntar bio med Bio-klubben och det ska bli grymt spännande. Sista delen i millenie-trilogin. Exciting! Har dock ett par sidor kvar av boken som jag ska läsa klart idag...
Alltid lika mysigt med bio och det är aldrig fel med ett glas rött innan det:) Nice!

Nu ska jag kasta mig in i duschen efter en grymt god lunch efter en otroligt härlig promenad i den krispiga vinter luften. Wunderbar!

Lonely bench on a crispy day by jlccordeiro.
Bild: Flickr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test