God morgon!

Känns skönt att inte sova bort halva dagen bara för att det är regnruskigt ute.
D åkte till Båstad idag med sina allierade och jag hoppas verkligen att de får bättre väder än det är här. Själv har jag ganska mycket planer inför dagen.
Fika hos Sofie klockan 13 och senare ikväll, om vädret tillåter, grillning hemma hos mig.
Hoppas hoppas hoppas att solen kan titta fram då!


Vi har ju blivit lite av experter på grillning eller vad säger ni?
(Förövrigt tycker jag att jag ser ut som en tant på det här kortet...haha!)

Kommentarer
Postat av: Barilla

Må så vara men du är som alltid en mkt vacker tant ;) och jag tycker inte du ser ut som en tant. Då skulle du ha minimala kläder från Gina!!

Puss

2009-07-11 @ 10:06:28
URL: http://pinolla.blogg.se/
Postat av: Jen

Ha ha! det har du i och för sig rätt i:)

2009-07-11 @ 10:20:39
Postat av: Kristin

Du har verkligen fått till Ingemoleendet. Men hon har väl aldrig varit nån tant? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test