Mysmordstisdag...

börjar alltid med allsång.
Sist jag så allsången var för ett par veckor sedan och då var jag faktiskt på plats. Det var såå roligt. Vi träffade förövrigt världens roligaste människor där, jag skrattade så jag tjöt och blev ganska ledsen när vi skulle hem...Men så är det. Människor kommer och går.

Nu sitter jag i alla fall mätt och belåten framför tvn och har faktiskt lagat en riktigt näringsrik middag bestående av kyckling, matvete och en stor sallad. Mmm...smarrigt!
och snart börjar det super somriga Morden i midsommer, jag verkligen älskar alla dessa "mysiga" mord.


Härlig bild när vi stannade och badade på väg hem från Söderköping förra veckan. Det var en av de mysigaste kvällarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test