Mittwoch

Idag är en sån där grå trist dag, fast det känns inte direkt trist. Har varit ute och blivit blöt i regnet, har mensvärk, och har diska en sådär femtielva glas från helgens gäster ändå känns livet rätt gött. Lite lagom melankoliskt.
Det som känns trist är att jag pratade med en tjej på en sån där "support" och jag har aldrig kännt mig mer puckad, verkligen dum i huvudet. Men jag antar att jag är puckad?



Skit samma. Solen lyser med sin frånvaro idag. Men det gjorde den verkligen inte när vi var ute i Berg i söndags. Riktigt härlig dag. Det är så man ska ha det när man är ledig.
Det blev även en  lunch på Jenny's. Omtalad och omtyck restaurang och jag kan väl säga att det var gemytligt, gott och bra placerat bredvid kanalen, inte mer än så.
Men jag kommer nog besöka Jennys kanalkrog igen.

Men Sofia, var tog du vägen? Inte ett enda kort på dig:(
Ja ja, trevligt var det i alla fall och tack för att du i alla fall var klok nog att föreviga dagen...

Hej på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test