One down...

Ännu en jobbhelg förbi och det känns skönt. Dagarna bara rinner förbi och det har gått riktigt bra på jobbet. Allt har klaffat. Gött!
Nu är det bara resten av veckan kvar sen har jag avklarat min niodagars.
Annars har det varit en lugn helg.
I fredags var tjejerna här på besök och Björling kom hem från Malmö. Vi ko på att det var mer än ett år sedan vi sågs. Illa...Lite pics från kvällen hittar du hos Sofnys:) Jag har inte fixat min kamera än och det är så jäkla tråkigt...

Nästa helg ska det troligtvis bli sol och då är jag ledig. Då är det grillning som gäller. Både av mig och ett par middagar förhoppningsvis. Man är ju så hopplöst blek. Nästintill grå.
Kunde ju faktiskt vara roligt att få se levande ut.
Med min tur så stämmer säkert inte prognosen och det blir världens stört regn...

Well snart bär det av hem till mamma för lite middag. Härligt!
Ha det gott för nu ska jag sätt mig i solen och ta ett glas kall cola:)


Ching!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test