Back on track!

Utvilad och pigg! Mår som en prinsessa...Så ska det vara. Snart bär det av till stan för att lämna in datorn så vi förhoppningsvis kan få tillbaka alla bilder och annat som fanns på datorn. Hoppas verkligen att det fungerar!
Men det känns hoppfullt i alla fall.

Middagen igår var lyckad. Mycket mysigt:)
Efter det blev det filmkväll och jag kan bara konstatera att Johan Falk- filmerna är grymma.
Nu är det bara att vänta på nästkommande filmer...

Nu är det försenad frukost som gäller för min del. Sen Jobbet. Kort dag idag, 13-18. Skön tid. Börja sent och sluta tidigt.

Förövrig så kom första snön igår. Inget som låg kvar men mysfaktorn var ändå hög. Jag verkligen längtar till det kommer mer snö, advent och allt pynt och myspys:) Det snöar faktiskt lite just nu så mina älskade leopardskor får stanna hemma idag. Tygskor är ingen rekommendation i snöväder.

Nu kokar tevattnet...Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Claudia

åh fan vilka coola converse!

2009-11-10 @ 11:29:08
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test