Machinarium.



Precis som jag förälskade mig i den skumma filuren Salad Fingers har jag nu hittat det här supergulliga indie-spelet...Det är enkelt, lite dystert och oerhört sött.
Mi Lajki!
Perfekt höstunderhållning!

Annars känner jag mig lite less på att jobba och det ska bli oerhört skönt att vara ledig i helgen. Men jag antar att man har rätt att känna så när man jobbat en hel helg.
Plus att jag vet att jag inte kommer att vara ledig morgon då jag egentligen skulle varit det. Fackmöte på Ekoxen...Hett! (not...) Men ack så viktigt.
Helst av allt skulle jag vilja (på min lediga dag imorgon...) Mysa framför bra film med Daniel, göra en hårinpackning, måla naglarna, lufsa runt i min flanellskjorta och spela machinarium...
Men man kan inte få allt här i världen.

Nu ska jag vara lite duktig och ta mig an lägenheten och framför allt disken innan jag ska plocka fram mina färger och måla lite.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sara

Mycket roligt spel... Har du köpt det?

Jag blev helt sugen själv, jag älskar knep&knåp-spel :)

Kram Sara

2009-10-27 @ 21:02:42
Postat av: anna

wow ser mysigt ut det där! om du inte sett filmen howl's moving castle så rekommenderar jag den! jag såg den nog textad på engelska men jag tror den finns dubbad också (den är nog från kina tror jag, min kinesiska vän hade den otextad...) iaf, väldigt mysig o sevärd! saknar dig (och janne) vi borde definitivt höras snart och ses med för den delen! puss

2009-10-27 @ 22:20:38
URL: http://fioritur.blogg.se/
Postat av: Jenny

Har inte köpt spelet än men så fort det finns tid att sitta och spela kommer det att införskaffas:)

2009-10-28 @ 16:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test