This is it!



Ikväll var det alltså dags för premiären av This is it. Ska blir riktigt roligt, trevligt och intressant. Har läst både bra och dåliga recensioner av dokumentären (...om man nu kan kalla den för det...?) och eftersom jag inte är ett riktigt inbitet Jackson fan känner jag att jag går in med öppet sinne.

Känns inte heller så dumt att det vankas mat när mannen kommer hem och sedan blir det nog ett glas vin på BK innan det är dags att infinna sig på Filmstaden...

Vill även be om ursäkt till filmklubben som skulle ha haft en liten sammankomst ikväll! Men jag kunde bara inte motstå när Björn berättade att han hade bokat biljetter till ikväll och frågade om jag och Daniel ville följa med.
Jag tror att risken finns att jag inte kommit iväg annars. Flåt...:)
Och förlåt till mina tjejer som jag skulle tagit en fika med idag efter jobbet. Ställa in med kort varsel är ohyfsat och jag ber om ursäkt, men jag var helt död. Orkade knappt cykla hem från jobbet. Vinglade omkring på cykelvägen med min tunga matkasse och avslutade cykelturen med att cykla rakt in i bommen utanför grannhuset...(!?) Kul för den som såg mig.

Så nu tänkte jag faktiskt ta en powernap innan det är dags för middag och film...
Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, du lyckas alltid med nått! Men vi syns juh på fredag juh!

2009-10-28 @ 20:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test