a2 + b2 = c2

Nu gäller det att rycka upp sig.
Jag känner mig lite däven. Minst sagt.
F.. det är inte roligt. Snart är det ju meningen att jag ska infinna mig på jobbet för avfärd mot Vikingstad och kräftskiva.
Hitta peppen...hitta peppen...

Och som man brukar säga: -Det blir säkert roligt när man kommer dit...

Och jag vet att det kommer bli roligt. Nu gäller det bara att hitta formen och göra sig i ordning!


Så ska det se ut!

Nu kom jag precis på vad jag ska ha för rött på mig också:) Genast känns det lite bättre.

Ha en bra kväll! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Sv: Tack för de uppmuntrande orden! :) Trevlig blogg du har också! Hoppas att du hittade lusten att parta och har en trevlig kväll. :)

2009-09-05 @ 23:38:48
URL: http://www.skruttan.net
Postat av: Sofei

Detta ser för härligt ut :)

2009-09-07 @ 19:22:02
URL: http://sofnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test