My darlings...

my converse (all white) by air maxx.

Sommarens älsklingar har fått åka ett varv (igen) i tvättmaskinen och är nu, lika slitna som innan, rena och fina.
Kanske är det dags för mig att införskaffa mig ett par nya till hösten?

Nyss hemkommen från söndagsmiddag hemma hos mamma och hela familjen sitter vi nu bänkade i soffan för att se Ensam mamma söker (men just nu sitter D och sover...haha!) och sen Notting Hill.  Riktigt tjejigt och inte riktigt min stil, men det ska bli mysig och jag ser mest fram emot att kura upp mig i soffan tillsammans med den bästa.

Med hemma hos mamma var, föutom jag och Daniel, lilla familjen Lindgren. Jag kan inte sluta häpna över hur mycket Oliver utvecklas mellan varje gång vi träffas. Och vi träffas ganska ofta. Jag såg honom senast för en vecka sedan och jag kan inte fatta att han är så stor...var gång vi ses kan han massor med nya ord. Han härmar allt och alla så nu gäller det att passa sig för vad man säger. Mamma råkade spilla ris på bordet och sa -Jäkla ris! en halv sekund senare hör man -Äkla jis!  Farligt farligt...    Han är också bra på att tolka ord själv och det tog en stund innan vi fattade vad Alaj var... alaj betyder ColaLight. Gullunge!

Nae nu ska jag koka en kopp te. Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Notting Hill är toppklass för tusan, njut av varje sekund ;)

2009-09-13 @ 20:53:50
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test