helghelghelgen!

Nu är en helt galen, fantastik, rolig och minnesvärd helg till ända.
Sorgligt på ett sätt, men det är kanske bäst att sluta när man har som roligast...



En fantastisk helg som började i Solna med en riktigt smarrig middag hemma hos Sofias bror och hans tjej. Super gulliga och jätte snälla som ställde upp, bjöd på middag och tog hand om oss.
Sedan begav vi oss mot Globen och LADY GAGA!
Det är bland det bästa jag sett. Jag är verkligen sjuk nöjd och skulle gärna gått på lördagens spelning också!







Utöver Lady Gaga var det en riktigt super helg!
Efter Lady Gaga begav vi oss till Ambassadeur, för en riktigt rolig kväll...många udda karaktärer. Solidaritet är ledordet och gulliga äro vi från staden Östergötland.



Lördagen var en riktigt slö dag och vi var sjukt opeppade på det mesta och hade helst av allt velat ligga hemma och slöa hela kvällen.
Men ajaj...man ska inte underskatta vår törst och hur grymt roligt det kan bli när man är som mest opeppad...Så från att ha suttit och lipat till Marley and me till att två timmar senare vara superpeppad och på väg till Collage.
Lördagen var nog det mest roliga kvällen på väldigt länge...Från noll till hundra och vidare till morgonen:)
Sjukt kul!

Svårt att sammanfatta en så grym helg i ett inlägg så jag tror att jag ska sluta försöka precis här och se till att få upp lite bilder;)







Tack alla kära inblandade, för att ni förgyllt min helg!♥



Kommentarer
Postat av: Cathrine

hade detta varit på facebook hade jag tryckt på "like"!!

2010-05-12 @ 19:54:29
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test