Familjehelg

Tillbaka i Linköping med ytterligare en tjejmil bakom sig. Det gick inte alls som jag hade planerat, men är ganska nöjd ändå. Det var tungt som fasen att springa och rekordet som skulle slås står fortfarande obesegrat. Crap...Jag e besviken, men jag kunde visserligen tränat mer än vad jag gjort. Men men...det är lätt att vara efterklok.
Hur som helst så har helgen varit toppen och det har verkligen varit roligt och avkopplande att umgås med familjen en hel helg.
Hade en supermysig kväll i fredags med mamma, Jeppe och Lina då vi satt ute och åt kräftor. Jätte mysigt, och varmt som om man var utomlands. Man kunde knappt fatta att det är slutet av augusti. 
Lördagen tillbringade vi på stan, rännandes i butiker. Det behövdes...:)
Många pengar fattigare, mätt och skapligt trött i benen begav vi oss mot grönan. Femkampen hägrade och jag var sugen på revenge. Blev ingen framgång där heller, men jag är nöjd med min andra placering:)
Lina vann hela kalaset...grattis!
Man borde göra saker tillsammans med sin familj oftare. Jag har insett att jag är dåligt på sånt även om det finns de som är sämre. 
Jag är jätte nöjd med min helg och allas prestationer.

Tack för att ni finns
!

 skytte var vi bra på...

 drygt 24 000 anmälda...undra om alla kunde komma?

 Jag var faktiskt besviken även om man inte kan tro det här...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test