Puh!

Helt slut. Efter en hård dag på arbetet. Trodde aldrig jag skulle komma hem. Kändes verkligen som om jag bara stod och trampade vatten sista timmarna. Trist när man verkligen försöker speeda på lite men så känns det som om inget händer. Men nu e det skönt att vara hemma i alla fall.
Är hur nöjd som helst med lilla badrummet.det blev verkligen precis som jag tänkt mig. Liten slut finish bara, men det tar jag imorgon.
Då ska även Elvis föhoppningsvis flytta hem till Barilla. Han ser fram emot det och hoppas på att trivas.

Jag e så sugen på att göra något nytt, något annat än bara jobba. Det skulle verkligen vara roligt att börja dansa igen. Det var ju ett tag sen sist och jag saknar verkligen dansen ochkände det ännu mer när jag träffade tjejerna i lördags. Hur kul vi hade det på gymnasiet, och hur roligt det är att dansa. Har inte dansat på säkert tre år. Dansade lite latinamerikanskt ett tag efter gymnasiet. That's it...  Men det var sjukt kul.
Vi får se vad framtiden har att erbjuda, något kul kommer i alla fall att hända i höst.
Var så säker på det.

Men nu...nu ska jag slänga in en kladdkak i ugnen och laga lite mat.

På återseende!

            image61


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test