sista minuten

Fullt upp med att packa. Har inte förberett någonting...men det brukar inte vara min grej ändå. Jag är alltid lite i sista minuten. Men om en timme kommer Krissen och hämtar upp mig...sen bär det av mot sydligare breddgrader, hihi.
Hoppas bara att det slutat att regna i skåneland och att solen kan kika fram genom det tjocka molntäcket. För det vore faktiskt lite roligare att komma tillbaka från semstern lite brunare än när man lämnade jobbet. Det brukar iof inte bli som man tänkt sig, men man ska aldrig sluta hoppas.

Min sista vecka nu på semestern...känns ganska bra. Även om jag tycker att tiden gått alldeles för fort och att jag inte hunnit med allt som jag ville hinna med. Men jag kände att veckan som varit behövde jag bara ta det lugnt för denna veckan är helt fullspikad. Ingen rast och ingen ro... 
Idag lämnar vi Linköping för Båstad och kommer rillbaka på onsdag. Då är det bara att ställa sig och packa om väskorna för att sedan på fredag bege sig mot Västervik med resten av tjejerna...

Det kommer att bli en toppen vecka, så nu håller vi alla tummarna för att det blir kanon väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test