hi hi...

Hemma i lilla Linköping igen. Känns rätt gött faktiskt:)
Har haft det himla härligt i Stockholm, inget regn och ingen stress...Bara lugnt och skönt.
Hittade Kristins dator och Photo Booth programmet på den var riktigt roligt...Fastnade verkligen:)

Man blir lite lätt egenkär när man tittar för mycket på sig själv.

image15

Men det var riktigt roligt...

image15           image16

EGO....                                                                                          Men jag har fina tänder i alla fall...


I övrig har jag haft det toppen. Jag verkligen storm trivs i Kristins lilla hus.
Ett stenkast från slottet och alla härliga parker. Bättre plats att göra ingenting på finns inte...
Så nu e jag ladda och full av energi. Full av förväntan inför kvällen som bjuder på diverse trevligheter...
Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test