packar en liten väska...


..för nu lämnar jag stan ett par dagar. Det ska bli riktigt härligt. Jag behöver se något annat än samma gamla Linköping. Samma allt, hela tiden... Alla känner alla.
så nu bär det av till Stockholm, to my dear Kristin. Vi ses inte allt för ofta så det ska verkligen bli jätte roligt. 




                    image5

Jag, Jeppe och Lina var på härligaste stället i söndags...Tolern heter sjön, tror jag. Mysigaste stället. Härligt klart vatten och klippor man kan hoppa från... Super fint. Det blev inte sämre av att det var kvällssol. En riktigt härlig eftermiddag med andra ord.
Jag var dock lite vimmelkantig i huvudet och kände mig inte så sugen på att bada, men hade det rätt gott ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test