rastlös

Nu är det måndag och det är v 26...första dagen på min semester. Fantastiskt.
Ska snart åka och hämta Lina sen bär det av till stranden.
Annars är väl allt som vanligt. Skippade Oslo idag, kände att jag inte hade varken ork eller lust att köra 120 mil på en dag. Fick skjuta intervjun till nästa måndag. Då har jag varit ledig en vecka så då är jag nog piggare.

Jag känner mig rastlös i själen just nu. det är något som fattas mig. Det är något jag söker men inte hittar.
det är det värsta jag vet när man har känslan;..."är det här allt, blir det inte mer än så?"
Det är inte så mycket man kan göra åt den. 
Men det är bara att köra vidare som jag brukar säga. Gör nåt som gör dig lite rädd, ta en risk...
Då brukar man känna att man lever i alla fall. 
Ofta ångrar man mer det man aldrig gjorde än det man faktiskt gjort, och som kanske gått fel...
Knepigt men ack så sant. 

                           274168-4

Last week hade jag, Sofia och Sara en toppen dag. En kall öl i solen på Magnolia efter en hård dag på jobbet...
kan det bli bättre. Detta är livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test