jag bjuder er ett kärt farväl

God afton!
Nu var det länge sedan jag skrev något i bloggen och det senaste var ju inte av direkt värde. Jag inte haft något kul eller viktigt att skriva den senast tiden då det varit ett större stiltje i mitt liv. Så från och med nu gör jag ett uppehåll.
Det känns meningslöst att rabbla vad man ätit och vilka man träffat underdagen efter som det inte är av minsta intresse för någon annan än för dem det berör, och det vet ju uppenbarligen redan om att de har träffats.
Att jag jobbar och vad jag tycker om det vet ju de flesta redan så det behöver inte diskuteras.
Mitt liv går mig förbi och den ena dagen är den andra lik. Inget nytt under solen.
Nu kan det hända att vissa tycker detta låter aningen dystert, men tvärtom. Det är snarare en befrielse. Fri från förpliktelsen att förmedla sitt livs historia till kända så som okända människor. Fri från att undvika diverse tå-tramp och sårade känslor, när det jag skriver kan omtolkas och uppröra (bevisligen).
Om jag ska skriva något ska det vara roligt och bra.
Därför säger jag nu tack och adjö tillsvidare.
Ni som vill ha uppdateringar om mitt privatliv samt kommentarer på eventuellt skvaller hänvisar jag till min advokat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test