Jag skäms...

...jag säger bara det, jag sitter här och skäms. Magget förra lördagen, ush. Men roligt var det;)
Det var bara det jag ville säga(...)
Äntligen helg, känns oerhört skönt att den är här. Första veckan på nya avdelningen avklarad. Har dock endast varit "praktikan" så jag ska inte klaga.
Känns rätt gött faktiskt, jag tror att det kommer att bli jätte bra, men jag har mycket att lära än så länge. Men nästa vecka gäller det, då är det på riktigt. Men även om man "bara" gått bredvid så blir man lite trött i huvudet. Dels känner man sig överflödig och lite onyttig, samtidigt som man vill lära sig allt och göra ett bra jobb.
Puh!
Men nu är det tre dagars ledigt som gäller för mig. GULD!

Papprena pyntade med min namnteckning finnes nu i säljarens hand! Nu är det bara att invänta ett godkännande av föreningen.
Men om allt går som det ska, blir det flytt inom kort. Pirr pirr!!
Städning av förråd och packning kommer ske i helgen. Någon som är intresserad av en spännande helgsyssla i min källare? Vänligen ring mig omgående:)

Nu ska jag föna håret.

På återseende!        
(...)Tack för att ni lyssnade!                                        CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test