What to wear?

Jag har ett analkande dop framför mig. Är lyckligt utvald att få stå och hålla lilla herr Oliver Lindgren medan prästen gör sitt jobb.
Gah!
Men det blir nog jätte bra, bara jag och Oliver är på vårat allra bästa humör så ska det nog gå vägen.
Klädseln diskuterades lite igår kväll och jag kan erkänna att jag inte tänkt särskillt mycket på den men inser nu att jag kanske bör någon form av plan eller idé i alla fall. Vissa hävdade casual, andra lite mer piffigt. Hm...

Vit, puffig Acne-klänning är i alla fall spikat.
Till det tänkte jag ha en liten marinblå kortärmad kofta. Men sen kommer vi rtill det som avgör det hela...SKORNA.
Det finns tre helt olika kandidater...
                 

Den platta lilla tygskon som ger den käcka, marina, somriga, looken.    
Den romerska gladiator sandalen som ger att mer bohemiskt intryck. 
Eller den höga sandaletten för en mer glassig, donna look...

Vad göra?


Kommentarer
Postat av: Kristin

Ett par gladiatorsandaler känns ju som ett bara måste måste i sommar. Tygskorna känns känns som ett bra alternativ på dop om du har en fin klänning till. Den höga sandaletten är underbar men församlingen kanske blir nervös att du ska tappa knodden med så höga klackar;) Svåra val det där... Kram

2008-04-24 @ 09:08:05
Postat av: Anette

Svårt val! Blir nyfiken på hur klänningen ser ut...

2008-04-29 @ 00:01:02
URL: http://nettansliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test