Puh!

J*vla städning!
Varför har ingen uppfunnit automatstädade lägenheter. En lägenhet man inte behöver lyfta ett finger för at den ska bli ren.
Känner mig helt färdig men nu är fanskapet ren i alla fall.
Hårda ord jag vet,men det är sådet känns nu.
Längtar till maten står på bordet och jag bara kan luta mig tillbaka med ett glas vin och njuta...
Det lär nog dröja en stund.
Tvättstugan nästa!

Ikväll blir det nog ett besök på L'Orient där R.Hallin ska spela.



Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete...

Kommentarer
Postat av: Tobbe

haha så går det när man VÄLJER att städa.. ;)

Du får fundera på samma saker som jag, att skaffa städhjälp :D Det vore så jävla skööööönt! :)

2008-08-29 @ 20:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test