snart är det den 18 augusti...

Sista helgen på semestern...
Känns toppen! Börjar faktiskt, tro det eller ej, bli lite trött på att vara ledig.
Fem veckor är precis vad som behövs för att man ska börja längta efter  att få jobba. Dessutom ska jag ju inte tillbaka till det gamla vanliga utan jag har ju faktiskt en ny tjänst att se fram emot!

Känner mig inte ett dugg nervös, mest förväntansfull.
Tror verkligen att det kommer bli toppen!

Igår var vi tjejer, Anna, Sofia, Liza och jag och hälsade på hemma hos Jessica och hennes man André.
Det bjöds på smarrig kladdkaka, som alla ni som känner mig vet, är en favorit. Mums!
De har verkligen fått det toppen fint och jag hoppas och tror att de kommer att trivas kanon där!

Och åter till ett av mina "måsten"....
Träningen är i full gång och snart går start skottet för tjejmilen 2008. HAr kommit igångmed träning och hoppas på ett personligt rekord...men vi får väl se hur det blir med den saken...

http://www.tjejmilen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test