Något nytt(?)

Fantastisk, nyskapande, inspirerade och underhållande hip hop.
Kul att få se något nytt!

Kommer osökt att tänka på vår kära gamla dansklass.
Vadhände med alla storslagna drömmar?
Fanns de ens?
Eller njöt vi bara av en rolig tid utan ett direkt mål?

Jag gjorde i alla fall det sistnämnda. Och jag kan verkligen säga att jag njöt av min gymnasie tid. Den var spännande, rolig och väldigt lärorik ( inte alltid studiemässigt...men ändå)
Vännerna jag fick då är vänner för livet...

Kolla nu in detta... Vackert!
En väldigt (till)talande koreografi. De är lika men ändå så olika...
I like!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Shit vad bra, jag ryser! :)

2008-08-21 @ 18:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test