*DECEMBER*

Äntligen! Årets bästa månad.
Man får bara ha det mysigt hela tiden, lampor och pynt i allafönster fönster, glögg och lussekatter:)
Så himla härligt!
Igår var det alltså första advent och min nya tradition att gå på adventsgudstjänst är riktigt mysig.
Ds farfar sjunger i kören och det är fullsatt i kyrkan. Verkligen stämningsfullt. Vi var lite sena men fick plats ändå. Jag är inte direkt typen som går i kyrkan men rent traditionsmässigt, så här vid jul, tycker jag att det är mysigt. Man sjunger sånger som man hört sedan man var liten, och insuper julkänslor:)


Här på The Office är det för tillfället lugnt och jag har styrt upp lite extra gällande lägehets renoveringen. Mycket att fixa. Trots vårat super långa två och en halvtimmes(!!)- besök senast på K-rauta i förra veckan, är det en del att styra med ändå.  Men förhoppningsvis är det hela klart torsdag nästa vecka. Om allt går som det ska vill säga...Hoppas hoppas!

I eftermiddag ska jag ägna mig åt lite pyssel. Förra året hade jag noll ork att få iväg några julkort. Mådde inte så bra, men i år kommer det dimpa ner ett och annat kort i mina käras brevlådor:)

Adiós amores!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test