jääässspp.....

Grus i ögonen, påsar under dem och morgon andedräkt. Yuck!
Kände mig inte på topp när jag cyklade till jobbet idag. Ville så gärna bara ligga och dra mig. Känns tugnt att gå upp när D ligger kvar och bara har det gott. Det var så nära att jag försov mig, om det inte hade varit för att Sofia ringe till mig vid halv sju så hade jag legat i sängen än:)
Men när jag trillade in på jobbet ett par minuter över sju, skraj att jag var sen, så var det bara jag som kommit. Först på plats. Känns alltid skönt att få pyssla lite ett par minuter innan de andra kommer.

Igår blev det panik shopping på vår favoritbutik...K-Rauta. Brände ytterligare ett par lakan, med förhoppningsvis är det det sista vi köper in på ett tag. Sen är hela lägenheten klar:)
Vår badrums-guru Stefan trodde att han kunde vara klar till på fredag, som jag längtar.
Fredag...det är imorgon det!
Då bjuds det på en bild update!

Nu är det dags för mig att äta frukost och slå gubbarna på kontoret i skitgubbe:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test