Som stranden i Nice

Badrummet i sina olika faser....

INNAN:



EFTER:



Och där emellan en del fix och trix innan allt var på plats. Många val att göra och beslut att fatta. Tusen miljoner möjligheter och ideér, två starka viljor.
Resultatet?
Finemang måste jag säga. Vi är kanon nöjda men än så länge känns det inte riktigt som om det är vårt badrum. Man har inte riktigt förstått att detta fina badrum är vårt. Vi måste helt enkelt bo in oss lite:)

Det finns så klart en sida till av badrummet med dusch och förvaring, men jag tänker inte bjuda på det här. Det måste upplevas live:)



Underbart, lent och rofyllt golv i natursten.
Oliver var den som invigde duschen:)

Så nu är vi plötsligt klara med alla stora bitar av renoveringen av vår lägenhet. Nu är det bara det roliga finliret kvar, som egentligen aldrig tar slut utan är en process som ständigt pågår, i takt med att livet rullar på.
Man utvecklas som person och som par och finner sin stil sakta, men snokar sig fram genom antikaffärer och inredningsbutiker och såsmåning om har man hittat alla nålar i höstacken.

Men än så länge är det en bit kvar innan vi är klara, eller om man någonsin blir det? Jag tror inte det. Man är i en ständig utveckling.
Men vägen till ett hem med den rätta känslan är slingrig, uppfinningsrik och oerhört rolig. Men jag tycker att vi kommit oerhört långt och jag trivs som fisken i vattnet och vill helst av allt bara vara hemma och mysa.

Så på återseende!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, det blev jättefint jue! :) Jag vill också ha ett nytt badrum avis.

Kram påre

2008-12-23 @ 18:54:00
URL: http://sofnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test