Nu ska tomten se på TV

Hej åh hå! Nu har jag kånkat mig själv och ett gäng påsar hem från stan. Äntligen är jag klart med alla klappar. Vi bestämde att vi inte skulle handla några klappar till varandra, vilket gör det ännu svårare när man bara ska handla "något litet".
Men men, jag tror att jag lyckades någorlunda och har köpt något sånär rättvist. Men besvikelsen blev stor när  jag kom hem och ville slå in alla klappar och inser på vägen hem att vi inte har någon tejp hemma. Hoppade av bussen och sprang in på macken där de tydligen säljer allt UTOM tejp. Så imorgon får jag slå in resten av klapparna hemma hos mamma. Det känns ganska ok eftersom jag är klar med resten:)

Ett axplock av pics från i fredags...









Tack för en kanon kväll! Mer av den varan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test