Sunset Blvd 54...

...Surfers Paradise! Thats the place to be! I love it! Tänk om vädret kunde va så här gött på den plats man kallar hemma. Hoppas att våren dragit igång på riktigt när jag kommer hem. Det är ju trots allt inte långt till vår vår och sommar i Sverige:) Det brukar gå rätt fort, jag såg snödroppar innan jag åkte så förhoppningsvis är den på väg...

Idag har jag och Sofnys kollat upp lite ang vår tripp till regnskogen. Skit häftigt! Det bästa är att det går att bara åka över dagen. Så det blir nån gång i början på nästa vecka!
Hiking in the wild...
Känns ganska skönt att inte tillräkna sig till skaran av backpackers som ständigt finns närvarande. Skönt att vi inte ska släpa vidare vår packning, även om det är hur spännande som helst att inte ha något mål. Att bara ta dagen som den kommer och hela tiden vara på resande fot.
Just nu känner jag mig som en av alla pensionärerna somm tillbringar mesta delen av dagen på stranden sovandes...:)
Antingen håller jag på att bli en av dem eller så är jag inte riktigt i fas efter flyget och inte fattat att jag är riktigt ledig.
Men jag har imorgon på mig att bara göra ingenting innan våra inplanerade aktiviteter drar igång.
Mycket skall hinnas med innan vi om två och en halv veckar åker hem.

                                     

Här är lite  bilder på Caths och deras hus, utsikten mot floden och in mot stan. Bor verkligen toppen bra...
På återseende!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test